5.0
gebaseerd op 154 reviews

Mijn grote teen had echt een hele brose teennagel. Suzan heeft me daar echt supergoed mee geholpen! Daarnaast is mijn eelt weg en zijn mijn voeten weer lekker zacht. On top of that lekker een felrode lak erop! Dank je wel Suzan!

Cindy - meer dan 2 jaar geleden
Frank - meer dan 2 jaar geleden

Voelde me meteen welkom. Gezellig gesprek en kundige behandeling. Eerlijk en deskundig advies. Ik kom graag terug.

Cynthia - meer dan 2 jaar geleden
Ad - meer dan 2 jaar geleden

Ik kom al jaren bij Suzan.
Ze is een fijne pedicure en ze weet wat ze doet

Arjan - meer dan 2 jaar geleden
Harold - meer dan 2 jaar geleden
Marijke - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijk ontspannen in de stoel gezeten om mijn voeten heerlijk te laten verzorgen. Muziekje op de achtergrond, koffie erbij en lekker kletsen. Er word goed naar mij geluisterd als ik aangeef dat het pijn doet ( ingegroeide grote teen nagels beide kanten ) en goed advies om de pijn te bestrijden. De salon ruikt heerlijk en is erg gezellig om in te vertoeven. De salon die trouwens voor iedereen toegankelijk is want er is een lift aanwezig. Ikzelf woon in Almelo ( voorheen in Enschede ) maar ik ga met plezier iedere keer naar SuuCure toe om mijn voeten te laten behandelen.

Soraya - meer dan 2 jaar geleden

Suzan is rustig en erg vriendelijk. De behandeling voert ze netjes en zorgvuldig uit.

Groetjes Ellen

Ellen - meer dan 2 jaar geleden

Ik ben helemaal blij met mijn nagels!
Suzan heeft ze heel mooi gemaakt. Ze neemt echt de tijd voor je!
Fijne sfeer!
Ziet er gezellig en warm uit!
De ruimte in het klooster is prachtig!

Ria - meer dan 2 jaar geleden