5.0
gebaseerd op 153 reviews

Als altijd, alles was perfect 🧡

Paulina - ongeveer 2 jaar geleden
Marjon - ongeveer 2 jaar geleden

Suzan heeft altijd de tijd voor je en ze werkt erg secuur en het is nog gezellig ook. Kom er altijd met mooie nagels en blij weg.

Mirjam - ongeveer 2 jaar geleden

Het is altijd gezellig bij Susan!
Ze is altijd vrolijk en doet haar werk goed!
Kom er altijd met mooie nagels vandaan !

Jacqueline - ongeveer 2 jaar geleden

Al jaren ga ik met veel plezier naar pedicure Suucure!! Super tevreden met mijn mooie gekleurde nagels👍

Emmy - ongeveer 2 jaar geleden

Prachtige nagels en gezellige klets weer! Elke 3 weken weer een feestje 😃

Danielle - ongeveer 2 jaar geleden

Je bent een fijn persoon die mij op me gemak stelt en goede adviezen geeft.Ondanks mijn “voeten fobie” kom ik graag bij je, want het resultaat mag er zijn!!
Tot de volgende keer!!

Ingeborg - ongeveer 2 jaar geleden

Zoals altijd een fijne en complete pedicure met mooi afgelakte nagels 😍

Daniela - ongeveer 2 jaar geleden

Het contact was prettig en ben erg blij over het resultaat. Goed advies gekregen.

Ilse - meer dan 2 jaar geleden

Mijn grote teen had echt een hele brose teennagel. Suzan heeft me daar echt supergoed mee geholpen! Daarnaast is mijn eelt weg en zijn mijn voeten weer lekker zacht. On top of that lekker een felrode lak erop! Dank je wel Suzan!

Cindy - meer dan 2 jaar geleden