5.0
gebaseerd op 154 reviews

Een rustige, vriendelijke, hartelijke vakvrouw.

Barbera - meer dan een jaar geleden

Kom er al jaren. Altijd gezellig met een kopje koffie erbij. Goed advies over verzorging van de nagels en wat ook fijn is een goed advies over de kleuren die bij mij passen. Elke maand ga ik als super tevreden klant naar huis.

Yvonne - meer dan een jaar geleden

Suzan is professioneel, neemt de tijd.
Gezellig praatje ☕️ erbij.
Echt aanrader om een afspraak bij haar te maken.

Erna - meer dan een jaar geleden

Altijd gezellig en met veel zorg geniet ik van mijn behandelingen

Yvonne - meer dan een jaar geleden

Gezellige klets en prachtige nagels!

Danielle - meer dan een jaar geleden

Altijd gezellig en altijd naar huis met mooie nagels en super tevreden

Joke - meer dan een jaar geleden

Was weer een gezellig ontspannen bezoek en weer mooie nagels op handen en tenen 🙏🩵

Jacqueline - meer dan een jaar geleden

De sfeer is relaxed en laagdrempelig, maar de behandeling zeker wel professioneel. De salon is ook gelegen in een mooi historisch pand.

Kim - meer dan een jaar geleden

Het is een goede, vriendelijke en kundige behandeling die ik heb gehad.

Marja - meer dan een jaar geleden

Top! Heb weer supermooie nagels 🤗🥰

Rosa - meer dan een jaar geleden