5.0
gebaseerd op 154 reviews

Zeer kundige pedicure. Ik ben altijd ontzettend tevreden, mooie zachte voetjes en prachtig gelakte nagels. Vriendelijk en professioneel

Leonie - ongeveer 2 maanden geleden

Het was een heerlijke behandeling met weer perfect verzorgde en gelakte nagels Echt lekker gekletst en gelachen. Verheug me alweer op de volgende afspraak. 🥰

Yvonne - 2 maanden geleden

Altijd een momentje voor mijzelf en elke keer weer tevreden over mijn mooie nagels.

Emmy - 3 maanden geleden

Suzan is zo precies en op detail! Echt superblij met mijn mooie nagels

Jose - 4 maanden geleden

Eindelijk een zeer goede pedicure die de tijd neemt en de voeten behandeld zoals het hoort!

Bart - 5 maanden geleden
Chantal - 5 maanden geleden

Ik laat al jaren mijn voeten doen bij SuuCure en ik wil helemaal niemand anders meer aan mijn voeten laten komen. Suzan ken mijn voeten door en door en is een echte vak vrouw die haar vak meer dan alles snapt en uitvoert. Vandaag ook nog eens een verassing dat mijn schoenen warm terug aan mijn voeten kwamen na een heerlijke knipbeurt van mijn nagels! Ik heb na een mini gastric bypass altijd koude voeten maar dit was echt een verwen momentje extra voor mijn voeten. Heerlijk met warme en goed geknipte voeten weer naar huis. Bedankt Suzan voor de extra service wat echt een groot verschil maakt. Tot de volgende keer maar weer. Groetjes Soraya

Soraya - 5 maanden geleden

Kom er al jaren. Wordt altijd goed geadviseerd en ze denkt ook qua kleur met je mee of doet een leuk voorstel. Na een lekker kopje koffie of chocomelk ga ik weer weg met prachtige nagels. .

Yvonne - 5 maanden geleden

Vandaag weer een dubbele afspraak gehad bij Suus voor de nagels en de tenen!
Altijd heerlijk om er te zijn en het was hard nodig!
Suus had eer van haar werk en maakt er altijd weer iets moois van !
Blij mee!!!

Jacqueline - 5 maanden geleden

Het was alweer een aantal weken geleden dat ik bij Suzan was geweest. Heerlijk ontspannen pedicurebehandeling gehad, met een klein aandachtspuntje aan de grote teen. Voor Suzan
( vakkundig) is dit natuurlijk geen enkel probleem. Gezellig gekletst tijdens de behandeling onder het genot van een kopje koffie. Mijn voetjes zijn weer als nieuw. Fijne behandeling gehad, echt een aanrader!! Ik kom zeker terug!!

Marijke - 5 maanden geleden